Zprávičky

07.12.2009 17:51

Tak jsme si opět užili pár akčních dní.

V pátek byl páníček s Mijou a borderkou Buffy trénovat agility v Karviné. Jelikož nám Fram (Fenomén Svěží vítr) roste před očima, uznala jsem, že kromě pestré socializace je potřeba začít s výcvikem, ať dělá nějakým budoucím páníkům jen radost. Tak jsem ho vzala na cvičák také. Musím říct, že je moc šikovný a hodně rychle a dychtivě se učí. Okamžitě pochopil "ke mě!" - přivolání s předsednutím, poznal povel "sedni" a začali jsme i s očním kontaktem, který mu opravdu jde.

Fram je velmi rád v lidské společnosti a ochotně ji vymění za tu psí, tudíž je snadno odvolatelný od psích kamarádů, ikdyž je s nimi zabrán do hry. Má super odvolání i od lidí a vlastně od všeho, za čím se radostně rozběhne jej dokáži na první povel odvolat. Už pochopil, že dostane dobrotu, tak přibíhá přeochotně a s vysmátým obličejem očekává odměnu. Je velmi tvárný a všechny podměty nasává jako houbička :-) Snad najde páníka, který tyto vlastnosti náležitě ocení a bude je umět i využít.

V sobotu jsme byli celý den trošku vypomoct na našem shořelém cvičáku v Dětmarovicích - je to smutný pohled na to torzo klubovny :-( Ale je fajn, že se členové nevzdávají a navzájem si pomáhají.

V neděli přijela má dlouholetá kamarádka Kačka Džumanová se svou hezkou lotrandou honačkou Aldorkou. Tak jsem vzala své psice a šly jsme na procházku. Dokonce jsem poprvé v životě potkala hodného myslivce s malým křížencem ! A představte si, že nejen pan myslivec neremcal, že máme psice na volno, ale byl gentleman, když jsem šlápla do díry (samozřejmě jediné díry široko daleko) a má operovaná noha mi vypověděla službu. Pan bohatýr v zeleném neváhal a ochotně mě zvedal ze země :-) to musel být pohled :-)

Snad nás zase brzy Kačka poctí návštěvou, neboť jsme to zase všecko neprobraly :-))