Zprávičky

19.11.2009 08:32

Jelikož a protože už se mi nepodařilo se dostat na stránky www.svezivitr.cz do administrace, napíši krátké zprávičky na stránky tyto, protože by byla škoda se s Vámi o úspěchy Svěžích větříků nepodělit.

Jiřina Ligocká s Árnym Blue a s Connií Blue Svěží vítr nezahálela, ale válela !
Connií
- složila u pana Hona zkoušku ZPU1 na plný počet bodů !
- zkouška BH na MCR BOC Pržno
- 10.10 se zúčastnila stopařského závodu - memorial Zoltana Bedescze stopa dle IPO3 89 bodů ,6 misto z devíti (Psi, kteří se umístili na této neuvěřitelně těžké stopě před ní měli 100,99.96 ,92, 90 bodů!!!)
- 18.10 zkouška Fpr.2 Karvina - 88 bodů - bez předmětu !
- 1.11. zkouška Fpr3 Ostrava Kunčice - 81 bodů !

Jiřce moooc gratulujeme za úžasnou sérii závodů a zkoušek

-------------------------

Mladý borderáček Garp Svěží vítr také úspěšně prezentoval:
- Neoficiální závody agility - V jumpingu byl 2., ale v agility s velkým náskokem 1. místo. Takže celkově svoji třídu vyhrál !! Video z běhů najdete ZDE !
 

- 28.10. pak absolvoval další neoficiální závody v Brně u Martiny Vaškebové. Popis majitele Garpíka:
Byly jen dvě třídy - závodníci a učni. My jsme patřili do učňů.
Začínalo se hrou, která byla pro všechny stejná, jen se měnily výšky překážek. Přišli jsme na řadu jak 1. v kategorii LA. Nějak jsem se tam domotal, ale naštěstí na nás začali volat, že nejde časomíra a že budeme muset běh opakovat. No ještě že tak. Opakovačka už vyšla parádně. Celkově to bylo v součtu obou tříd 5. místo, kdy jsme porazili i tetu Texi (MS Evropy juniorů). Měl jsem fakt radost. Pak jsem se ptal, pro nešla časomíra, a prej ji Garp asi přeskočil - no jak už jsem psal - KLOKAN :-))) Pak nás čekal jumping, na který jsem se opravdu soustředil, abych to Garpovi nepokazil jak tomu bylo u 1. běhu hry. Byl to krásný čistý a rychlý běh. Další pes byl za náma o 8 vteřin pozadu, což byla více jak čtvrtina celkového času. V agility jsme jednu skočku shodili a zamotali se před druhou. Bylo z toho 2. místo.
Celkově jsme ale v součtu opět získali 1. místo. Velká radost a spokojený odjezd domů.

Na druhý den přišel doporučený dopis od Dr. Ekra - kyčle. S napětím jsme otevírali obálku a jak jsem viděl výsledek dvě Ačka, tak jsem vykřikl radostí. Garp má DKK 0/0 !!!!!!!!! Což je opravdu nádhera. Za dva dny jsme jeli do Brna na kliniku na vyšetření očí a kyčlí. Na oči jsme si tak trochu věřili, protože máme DNA DEA Normal a tak nás hlavně zajímalo PRA. Výsledek vyšetření je NEGATIVNÍ !

MOOOC Garpíkovi a jeho majitelům gratulujeme a přejeme, ať se nadále daří !
-----------------------------------------

Dynamica Svěží vítr
19.10.09 agility LA 2 Zlín - čistá zkouška do LA3 !
----------------------------
Pak tady máme střípky z výsledků dětí našeho borderáčka Berýska (který je mimo jiné i otcem výše zmíněného Garpíka a Dynamicy)
Herbie Brow Mintaka:
pasení
- 19. - 20. 9. Libhošť - Mistrovství ČR v pasení -trial 1 - 2. místo ze 14 psů,  63 bodů ze 100
- HWT - 85 bodů ze 100/VG, IHTC - 1 - 93 bodů ze 100/EXC

Britney Zoui Mintaka
- stopařská zkouška FPr1 - 93 bodů ze 100
- zkouška ZZO na výborně
-----------------------------------------

My si jinak užíváme procházek, výletů a cvičáků, co to jen počasí dovolí.
Na některé naše výlety se můžete podívat ZDE a jelikož je již naše album plné, je založeno nové, kde můžete nacházet aktuální fotky našich pesanů a můžete zažít trošku atmosféry našich všedních i nevšedních dnů. Nové album naleznete ZDE.

Ještě máme doma Flubbera a Fantomase, kteří odjíždějí k novým páníkům příští víkend. Socializujeme, co to dá. Flubber byl s námi celý úterní den na intenzivce agility v Karviné. Byl úžasný, obojek, vodítko, plno psů, aut, lidí - nic mu nedělalo problém. Byl miláčkem dne, kdo by odolal možnosti pohladit si plyšovou kuličku ? :-)
Fantomas byl s námi v našem vesnickém CITY a také byl naprostý suverén.
Fenomén již zažil městské parky, město, schody, výtah... absolutně bez zaváhání.
Musím říct, že mám z tohoto vrhu velkou radost, nejen, že zatím vypadá exteriérově velmi slibně, ale i povahy se opravdu povedly, jsem z nich unešená.

A jelikož mám nějaké nostalgické období, chtěla bych poděkovat pár lidem, kterým možná občas zapomínám sdělovat, že jsem ráda, že je znám :-)

Děkuji :
- Zuzce Sedlákové za to, že je, je to báječná ženská !Musím opět dorazit s psisky a provětrat si hlavu na vycházce po Bludovicích

- holkám z Ostravského cvičáku v Zábřehu, kde jezdíme provětrat sebe i pesany, pocvičit, poklábosit

- Monice Konečné, poslední vycházka byla super, pokusím se opět dorazit co nejdříve. Monča má teď úžasný vrh velmi slibných maliňáčků.. hmmm až mi srdce plesalo a ruce se třepali a musela jsem se hlídat, abych v záchvatu euforie jednoho nepopadla a nedovezla do naší smečky :-)

- Ivušce s Amígem, jejíž návštěva mě vždy velmi velmi potěší a doufám, že bude jezdit častěji !

- I Simče, která s námi byla procházkovat a má odvahu v procházkování s námi pokračovat

- samozřejmě patří dík i Daliborovi, který byť pořád slibuje nové stránky a nemá čas a kde nic tu nic... ale vynahrazuje to časem, který věnuje našim pesanům

- díky patří i Karvinskému cvičáku, kde jezdíme na agility, na intenzivky, na pokec a i odpočinek

- Dětmarovickému cvičáku a figurantovi Jirkovi Kubátkovi, který je jeden z nejlepších, co z nám

- našemu dvornímu veterináři a kamarádovi MVDr. Voříškovi za jeho vstřícnost, péči a starost (i trpělivost)

- děkuji všem slušným lidem a přátelům, kteří mi dodávají chuť pokarčovat v tom, co děláme. Pokud jsem na někoho zapomněla, tak se omlouvám.

- Johance Poláškové, která je mou dlouholetou kamarádkou a které si vážím, pro její úžasný cit k pejskům

- a nesmím zapomenout ani na Kačku Džumanovou, se kterou se sice vídám již velmi málo, ale která mi do života dala mnohé opravdu cenné rady a ponaučení